Pallarsactiu llença la campanya “Torna a respirar, vine a viure als Pallars”, per mostrar les oportunitats que ofereix el territori per atraure nous residents

Des de Pallarsactiu iniciem una campanya publicitària on els protagonistes són persones, de diferents perfils, que des l’inici de la pandèmia l’any 2020 han fet el pas a venir a viure als Pallars.

Aquest any, Pallarsactiu ha realitzat un estudi per analitzar com generar oportunitats pel repoblament mitjançant el teletreball als Pallars.

L’objectiu principal és saber com es pot fer ressò, en les zones urbanes, de les oportunitats que els Pallars ofereixen, per tal de repoblar el territori tot aprofitant l’impuls que està tenint el teletreball.

L’estudi s’inicia amb el qüestionari que Pallarsactiu va impulsar a través de les xarxes socials, preguntant “Vius fora? T’agradaria establir-te i teletreballar des del Pallars?” amb l’objectiu de conèixer els vincles de la ciutadania amb el Pallars, què en valora i quins factors necessitaria per establir-s’hi. L’estudi va continuar fent la cerca de famílies que ja havien el canvi de residència, per conèixer el seu perfil i poder definir quins han sigut els motius del canvi, i quins avantatges i desavantatges s’han trobat.

I d’aquí la campanya que posem en valor, amb un petit “tastet” de les entrevistes realitzades a aquests.

Aquesta vol fer ressò del territori pallarès a les àrees urbanes de Catalunya per donar a conèixer els Pallars com a terra d’acollida i amb possibilitats de desenvolupar-hi la vida professional i personal, sempre enfocant-ho al món del teletreball, en el talent digital, una oportunitat que ha va tenir el seu auge en la pandèmia i que actualment, hauria d’estabilitzar-se.

Mitjançant les xarxes, instagram, facebook, linkedin i els mitjans de comunicació llençarem 8 càpsules on les persones entrevistades donen el seu punt de vista de perquè han escollit els Pallars, com s’hi troben i com hi viuen.

L’estudi dels municipis dels Pallars ens dona una visió àmplia dels recursos, serveis i condicions actuals o previstes, relacionades amb les necessitats dels nous residents i amb el coneixement de les persones i dels municipis, l’estudi proposa unes accions per assolir l’objectiu inicial, entre elles valoritzar més el que ja tenim i donar-li el seu valor.

Aquesta entrada ha esta publicada en Notícies. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.